مخمل هلویی رنگ منتخب کمپانی پنتن به عنوان رنگ سال

کمپانی رنگ پنتون (Pantone) به عنوان بهترین و معتبرترین کمپانی تعیین رنگ سال شناخته شده است و هرسال با توجه به شرایط اقتصادی، سیاسی و اجتماعی، رنگی را به عنوان رنگ سال انتخاب می کند. هدف این کمپانی از انتخاب رنگی تحت عنوان رنگ سال، القای حسی فراگیر به تمام مردم جهان است. این رنگ معمولا براساس اتفاق ها و رویدادهای سال گذشته مثل جنگ، بلایای طبیعی و…انتخاب می شود. 

هدف از انتخاب رنگ سال چیست؟

رنگ‌ها بر روح، انرژی ذهن، احساسات و عواطف و همچنین بر ابعاد جسمی انسان تأثیر به سزایی دارند، بنابراین با توجه به موارد ذکر شده نمی‌توان از تأثیرات رنگ‌ها در زندگی جوامع امروزی به ویژه در صنعت هنر و مد چشم پوشی کرد. از این رو تعدادی از بهترین متخصصین در این زمینه با همفکری و سنجیدن همه جوانب مورد نیاز، اقدام به معرفی رنگ سال و هدایت روحیه جهان به سمت تعادل و صلح می‌کنند.

رنگ سال 2024 چه رنگی ست؟

این کمپانی امسال نیز رنگ مخمل هلویی را که تناژی از نارنجی، زرد، کرم و صورتی هست را به عنوان رنگ سال ۲۰۲۴ انتخاب و معرفی کرده است. این رنگ انرژی زیادی دارد و ست کردن آن با دیگر رنگ‌ها بسیار راحت است. این رنگ باعث ایجاد احساس آرامش و تعادل، افزایش انرژی، افزایش احساسات عاشقانه، افزایش خلاقیت و نوآوری، جلوگیری از استرس می‌شود.

پیش بینی رنگ بهار و تابستان 1403

تا به­ حال رنگ سال 1403 تا به حال رسما اعلام نشده است و فقط پیش­بینی‌­هایی صورت گرفته و بیشتر مطالب حاکی از شنیده‌­هاست. با این حال، به احتمال قریب به یقین رنگ هلویی همان رنگ بهار و تابستان 1403 خواهد بود. با آگاهی از این رنگ و به کار بردن بهترین ترکیب رنگ‌ها در استایل شخصی و دکور منزل می­‌توانید حسابی بدرخشید.

رنگ هلویی در استایل مانتو و لباس

رنگ مانتو سال ۱۴۰۳ همان رنگ سال 1403 که رنگی فوق‌­العاده باطراوت و شاداب است، می‌باشد. این رنگ را به شکل‌های مختلفی می‌توان ست کرد و بر جذابیت آن افزود. رنگ سال 1403 امکان تلفیق طرح‌های سنتی و مدرن را هم می‌دهد. این رنگ خاص و جذاب که با نام رنگ پنکیکی هم شناخته میشود، مختص سن خاصی نبوده و همه می­توانند طبق سلیقه خود در استایل شخصی از آن بهره‌­مند شوند.

استفاده از رنگ سال در دکوراسیون منزل

علاوه بر طراحان صنعت مد و پوشاک، طراحان دکوراسیون داخلی منزل نیز از رنگ سال استقبال کرده و برای طراحلی داخلی منازل از آن استفاده می کنند. اشخاصی که به رنگ سال اهمیت زیادی می دهند؛ معمولا هرساله گوشه ای از منزل خود را مطابق با رنگ سال تزئین می کنند. برای این کار می توان از قاب ها، گلدان و گل های ظبیعی و مصنوعی ، صندلی و مبل ها تک نفره و … استفاده کرد.

استفاده از رنگ هلویی در رنگ مو و ناخن ، میکاپ و آرایش صورت

از جمله ایده‌­های تغییر و تازه­سازی در ظاهر و استایل ،توجه به رنگ سال و استقبال از آن است.علی رغم رنگ سال که یک رنگ مشخص می­‌باشد، رنگ مو و میکاپ افراد در سال جدید می‌­تواند شامل رنگ‌­های متنوعی شود. در حقیقت رنگ مو و میکاپ سال باید خصوصیات بارزی داشته باشد. مثلا هیجان ­انگیز و خلاقانه باشد و بین رنگ منتخب و رنگ پوست و رنگ چشم فرد هماهنگی و تطبیق وجود داشته باشد. بر این اساس رنگ های سرد گزینه­‌های مناسبی برای پوست‌های سرد و رنگ‌های گرم مناسب برای پوست‌های گرم هستند.

نحوه ست کردن رنگ هلویی با دیگر رنگها

به عنوان کسی که از رنگ ترند سال استقبال می‌­کند، حتما دغدغه اینکه رنگ سال 2024 با چه رنگی ست می­‌شود را دارید. در اصول ست کردن رنگ مد 1403 به عنوان یک رنگ گرم و انرژی­‌زا، انواع رنگ‌های سرد و خنثی را می‌توان به کار برد. در حالت کلی نیز ترکیب آن را بسیاری از رنگ‌ها، نتیجه مطلوب را می‌دهد.

برای مشاهده و خرید پارچه های بهاره و تابستانه از سایت پارچه سرای حسین اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید