در این مقاله ما انواع استایل لباس های مشترک زوجین در چهار فصل که شامل استایل های «بهاره و تابستانه » و « پاییزه و زمستانه» ست را برایتان به تصویر می کشیم. همچنین در این مقاله خواهید خواند که ست کاپلی یا کاپل لوک به چه معناست و آغاز ظهور این استایل از چه زمانی بوده است. پس با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

کاپل لوک یا ست کاپلی به چه معناست؟؟

لباس پوشیدن به همان سبک شریک زندگی خود، مدتی است که از شرق آسیا برآمده و در بیست سال اخیر به سرعت ترند شده است. در سال‌های اخیر به لطف اینستاگرام این ترند با هشتگ «ظاهر زوج‌ها» (couple look) به طور چشم‌گیری رونق گرفته است. «لباس پوشیدن به سبک شریک زندگی» گرایشی بود که در دهه‌ی نود میلادی در کره‌ی جنوبی، چین و ویتنام بسیار مورد توجه قرار گرفت. در جوامع سنتی شرق آسیا ابراز علاقه‌ی بین زوجین در محل عمومی اقدامی مذموم دانسته می‌شد اما با ایجاد تغییرات فرهنگی در جوامع شرق آسیا جوانان به پوشیدن لباس‌های یک شکل روی آوردند تا از این طریق عشق و علاقه‌ی خود به شریک زندگیشان را نشان بدهند.ست کردن استایل دونفره برای زوج‌ها نمادی از عشق، مشارکت و روابطی با دوام و مستحکم است.به تدریج با گسترش اینترنت و شبکه‌های اجتماعی «ست کاپلی» یا «کاپل لوک» به یکی از ترند‌های مد برای زوج‌ها در سرتاسر جهان تبدیل شد. امروزه در اینستاگرام با جستجوی هشتگ کاپل لوک و یا «کاپل اوتفیت» (couple outfit) می‌توانید زوج‌های بسیاری را از قومیت‌های مختلف ببینید که با پوشیدن لباس‌های یکسان و یا مکمل به این ترند جهانی پیوسته‌اند.

ست کردن استایل دونفره با استفاده از رنگ های هم خانواده و مکمل

توجه به رنگ مناسب در ست کردن استایل دونفره، اولین و مهم‌ترین نکته است، شاید در مرحله‌ی اول به نظرتان برسد که راحت‌ترین کار پوشیدن دو لباس همرنگ است. اما‌ پیدا کردن چنین لباس‌هایی ممکن است کمی دشوار باشد و یا استفاده از آیتم‌های رنگی در استایلتان کمی کسل‌کننده به نظر برسد. در این حالت می‌توانید از رنگ‌هایی از یک پالت رنگی و طیف‌های نزدیک به هم استفاده کنید.

چرا زوج ها لباس های هماهنگ می پوشند؟

عموما زوج ها لباس های هماهنگ میپوشند تا به دنیا نشان دهند که با هم هستند. لباس پوشیدن یکسان گاهی اوقات ممکن است به طور تصادفی اتفاق بیفتد، به خصوص اگر زمان زیادی را با هم می گذرانید، یا سلیقه بسیار مشابهی در مد دارید. با این حال، برخی از زوج ها عمداً لباس های هماهنگ می پوشند تا در مورد رابطه خود جلب توجه کنند. اگر قصد دارید با هم عکس بگیرید، لباس های همسان نیز می توانند عالی به نظر برسند.

20 ایده استایل زوجین در فصل پاییز و زمستان

برای مشاهده و خرید پارچه های پاییزه و زمستانه از سایت پارچه سرای حسین اینجا کلیک کنید .

20 ایده استایل ست زوجین مناسب فصل بهار و تابستان

برای مشاهده و خرید پارچه های بهاره و تابستانه از سایت پارچه سرای حسین اینجا کلیک کنید.

کاپل لوک به چه معناست؟؟

«لباس پوشیدن به سبک شریک زندگی»

کاپل لوک را با چه اسم هایی می شناسند؟؟

«ست کاپلی» یا «کاپل لوک» به یکی از ترند‌های مد برای زوج‌ها در سرتاسر جهان تبدیل شده است.در اینستاگرام با جستجوی هشتگ کاپل لوک و یا «کاپل اوتفیت» (couple outfit) می‌توانید زوج‌های بسیاری را از قومیت‌های مختلف ببینید که با پوشیدن لباس‌های یکسان و یا مکمل به این ترند جهانی پیوسته‌اند

دیدگاهتان را بنویسید